Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Σχ. χρονιά 2023-24


3ο βραβείο για την ταινίας μας ΘΑ ΔΟΥΜΕ στη 14η Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας -  
CAMERAZIZANIO

 

 Η ταινία μας «ΘΑ ΔΟΥΜΕ» - δημιουργία της κινηματογραφικής ομάδας του Σχολείου μας στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος Κινηματογραφική Λέσχη συμμετείχε και διακρίθηκε με το 3ο βραβείο στη 14η Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας -CAMERA ZIZANIO η οποία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με το 17ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους.

Will see go - camera zizanio 2014

3ο βραβείο για τη μικρού μήκους ταινία μας ΘΑ ΔΟΥΜΕ στην CAMERAZIZANIO 2014 (Ελληνικό τμήμα - Κατηγορία Β’ 13-16 χρονών)

 

Στο ελληνικό τμήμα της διοργάνωσης υποβλήθηκαν 221 ταινίες από 184 σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η μικρού μήκους ταινία μας συμμετείχε στο ελληνικό τμήμα στην κατηγορία Β 13-16 ετών. Με το 1ο βραβείο της κατηγορίας τιμήθηκε η ταινία Φοίνιξ από το 2ο ΓΕΛ Ηγουμενίτσας ενώ το 2ο βραβείο δόθηκε στην ταινία Όμορφη μέρα από το 13ο ΓΕΛ Περιστερίου

Συγχαρητήρια στην κινηματογραφική μας ομάδα!!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους καθηγητές τους που βραβεύτηκαν!

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες γιατί σημασία έχει η συμμετοχή!

 

...η κινηματογραφική ομάδα "πλούσια με όσα κέρδισε στο δρόμο" συνεχίζει.... 


 

2ο Μαθητικός Διαγωνισμός ?Η ιστορία του σχολείου μας?

To Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) συνδιοργανώνουν τον 2ο μαθητικό διαγωνισμό «Η ιστορία του σχολείου μας». Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της χώρας. Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων είναι η 5η Μαΐου 2015.


«Η ιστορία του σχολείου ?ου»

Η προσέγγιση της ιστορίας του σχολείου ?πορεί να περιλα?βάνει τις οπτικές:

(α) η αρχιτεκτονική του κτηρίου,

(β) οι διαφορετικές χρήσεις στο πέρασ?α των χρόνων,

(γ) η ιστορία και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο,

(δ) η σύνδεσή του ?ε σπουδαία ιστορικά γεγονότα,

(ε) ο φυσικός και δο?η?ένες περιβάλλον χώρος και οι αλλαγές ?έσα στο χρόνο,

(στ) οι παλαιότεροι ?αθητές του σχολείου -ξακουστοί ή άση?οι,

 (ζ) η λειτουργία του και οι δραστηριότητές του στο παρελθόν και στο σή?ερα.


Όλα τα παραπάνω ?πορούν να αποτελέσουν θέ?ατα ?ικρών ερευνητικών δραστηριοτήτων από τα παιδιά σε ελεύθερο χρόνο έξω από το σχολείο, ?ε την επεξεργασία των στοιχείων ?έσα στην τάξη (βιβλιογραφικές αναζητήσεις, επισκέψεις, συνεντεύξεις).


Στόχοι του ?ιαγωνισ?ού αυτού είναι:

- Να γνωρίσουν οι ?αθητές όλων των βαθ?ίδων την ιστορία του σχολείου τους

- Να αναδείξουν την τοπική ιστορία

- Να συ??ετέχουν ενεργητικά στη διαδικασία της ?άθησης

- Να ε?πλακούν εποικοδο?ητική στη διαδικασία του project

- Να ?άθουν να αξιοποιούν πηγές (γραπτές και προφορικές) και να τοποθετούνται κριτικά και γόνι?α ως προς αυτές

- Να εκφραστούν δη?ιουργικά.


Το υλικό που θα παραχθεί, ατο?ικά ή ο?αδικά, 
θα είναι:

Για τα Νηπιαγωγεία: εικαστική σύνθεση. Ζωγραφική σύνθεση ή κολάζ πάνω σε χαρτί ή χαρτόνι ?ε ελάχιστο ?έγεθος ζωγραφικής επιφάνειας 20 εκ. Χ30 εκ. ?ς εικαστικά υλικά (ένα ή περισσότερα) ?πορούν να χρησι?οποιηθούν: ?αρκαδόροι, λαδοπαστέλ, δακτυλο?πογιές, ακουαρέλες, ακρυλικά, λάδι (όχι ξυλο?πογιές). Για τη δη?ιουργία των κολάζ ?πορούν να χρησι?οποιηθούν χαρτιά κάθε είδους, εφη?ερίδες, περιοδικά κ.ά., ?ε?ονω?ένα ή σε συνδυασ?ό.

Για ?η?οτικά, Γυ?νάσια και Λύκεια: Ταινία ?ικρού ?ήκους ή Πολυ?εσική παρουσίαση

(power point) ?ε τη χρήση σταθερών ή κινού?ενων εικόνων, ?ουσικής και ήχου κ.λπ.


Όροι, προϋποθέσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά

  1. Οι ταινίες και οι πολυ?εσικές εφαρ?ογές δεν πρέπει να ξεπερνούν για τις ταινίες τα 10 λεπτά.

  2. ?ς προς το Format των ταινιών: τα ?αθητικά έργα θα υποβληθούν σε 2 αντίτυπα (dvd) που πρέπει να είναι συ?βατά ?ε τα κοινά dvd players.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στο τηλέφωνο: 210 3250341.


 

2ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου

To Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Επιστημονική Εταιρία ?EuropeanSchoolRadio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο? συνδιοργανώνουν τον μαθητικό ραδιοφωνικό διαγωνισμό «Κάντο ν? ακουστεί» και το 2ο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου. Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της χώρας. Η υποβολή των συμμετοχών θα πραγματοποιηθεί από 9 Φεβρουαρίου μέχρι 9 Μαρτίου 2015Η βράβευση των νικητών θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη.


Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό

? Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μεμονωμένοι μαθητές/μαθήτριες ή ομάδες μαθητών, οι οποίες υλοποιούν ραδιοφωνικές παραγωγές υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών του σχολείου τους.

? Η ραδιοφωνική ομάδα του κάθε σχολείου μπορεί να υποβάλλει μέχρι και δύο (2) ηχητικά σποτ.

? Το περιεχόμενοτων ηχητικών σποτ θα είναι ένα μήνυματο οποίο θα αφορά έναν ή περισσότερους άξονες του κοινωνικού σχολείου (διατροφή/ευ-ζην, άθληση, ενημέρωση και πρόληψη για μολυσματικές ασθένειες, διαδίκτυο, αντιμετώπιση και πρόληψη του χουλιγκανισμού, πρόληψη ατυχημάτων, αισθητική αγωγή, ολυμπισμός και κοινωνία, σεξουαλική αγωγή, ρατσισμός και ανθρώπινα δκαιώματα, σχολικός εκφοβισμός, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα).

? Η διάρκεια των ηχητικών σποτ θα είναι αυστηρά μέχρι 3 λεπτά (180 δευτερόλεπτα). Σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα υποβολής των αρχείων.


Εγγραφή Σχολείων

Ο διαγωνισμός προϋποθέτει ότι όλα τα συμμετέχοντα σχολεία είναι εγγεγραμμένα ή θα εγγραφούν στο European School Radio (www.europeanschoolradio.eu) και θα υποβάλλουν τις συμμετοχές τους (αρχεία ήχου) στην ειδική φόρμα υποβολής αρχείων.


Κριτήρια Αξιολόγησης

? ο συνολικός αντίκτυπος του μηνύματος και η επίτευξη του στόχου του

? το περιεχόμενο (λόγος και κείμενα)

? ο τρόπος παρουσίασης

? η μουσική επιλογή

? η ισορροπία ανάμεσα στο λόγο και τη μουσική

? η διάχυση της εκπομπής στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα

? ο πρωτότυπος και αποτελεσματικός τρόπος χρήσης νέων τεχνολογιών

? το λογότυπο της εκπομπής

Σκοπός και Στόχοι

Βασικός σκοπός είναι ο εγγραμματισμός των μαθητών στα μέσα επικοινωνίας (media literacy) και συγκεκριμένα στο ραδιόφωνο. Ειδικότεροι στόχοι είναι οι μαθητές να εκφραστούν δημιουργικά παράγοντας ραδιοφωνικές εκπομπές, να κατανοήσουν το χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ και να προβληματιστούν σχετικά με την λειτουργία των κοινωνικών δικτύων (social media).

Πιο αναλυτικά οι μαθητές μέσω της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό και το φεστιβάλ πετυχαίνουν:

 ? Να γνωριστούν με άλλους μαθητές ? παραγωγούς και να αναπτύξουν συνεργασίες

? Να επικοινωνήσουν με έμπειρους επαγγελματίες των ΜΜΕ

? Να γνωρίσουν το χώρο της επικοινωνίας και των μέσων

? Να προβληματιστούν σχετικά με τη διάχυση της πληροφορίας και να αναπτύξουν κριτική σκέψη

? Να προβληματιστούν σχετικά με τη λειτουργία και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως «χορηγοί» περιεχομένου και να μάθουν για τα πνευματικά δικαιώματα που προκύπτουν σε αυτή την περίπτωση

? Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την κοινή παραγωγή ραδιοφωνικών προϊόντων με άλλες μαθητικές ραδιοφωνικές ομάδες

? Να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με μαθητές ίδιας ή άλλης ηλικιακής ομάδας από όλη τη χώρα

? Να αναδείξουν τη δυναμική της σχολικής κοινότητας και να δημιουργήσουν κοινά ραδιοφωνικά προγράμματα από απόσταση αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα.

Το φεστιβάλ πλαισιώνεται με εργαστήρια (workshops), συζητήσεις (discussion panels), παρουσίαση δράσεων των ραδιοφωνικών ομάδων (Posters), το διαγωνισμό για την παραγωγή ηχητικού υλικού και μουσική συναυλία. Οι μαθητές που συμμετέχουν στοφεστιβάλ καλούνται:

? να παρουσιάσουν την εργασία τους σε Poster ή/και ηλεκτρονικά

? να έχουν παράλληλες, αλλά και κοινές με άλλες ραδιοφωνικές ομάδες δράσεις για την παραγωγή εκπομπών, με την υποστήριξη επαγγελματιών τόσο σε επίπεδο

περιεχομένου όσο και σε τεχνικό επίπεδο

? να συμμετέχουν στη ζωντανή μετάδοση του Φεστιβάλ στο European School Radio (www.europeanschoolradio.eu)

? να μετέχουν με παρεμβάσεις στο φόρουμ της εκδήλωσης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το European School Radio στην ηλεκτρονική διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">


 

25ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2015 και 3ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2015

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (Ε.Ε.Φ) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει:

  • τον 25ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Γενικού Λυκείου. Ο διαγωνισμός αφορά στους μαθητές όλων των τάξεων των Γενικών Λυκείων της χώρας και

  • τον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Γυμνασίου. Ο διαγωνισμός αφορά στους μαθητές όλων των τάξεων των Γυμνασίων της χώρας.

  • Ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2015 και για τις τρεις τάξεις, καθώς και ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2015 και για τις τρεις τάξεις, θα διενεργηθούν στις 07 Μαρτίου 2015, ημέρα Σάββατο και ώρα 9:30 π.μ.

  • Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές θα υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο σχολείο τους, μέχρι την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015.

  • Τα σχολεία θα διαβιβάσουν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν, πίνακα με τα ονόματα των ενδιαφερόμενων  μαθητών.

  • Ο διαγωνισμός θα έχει διάρκεια τρεις (03) ώρες για τους μαθητές Γενικού Λυκείου και δύο (02) ώρες για τους μαθητές Γυμνασίου και θα διενεργηθεί στα κατά τόπους Γυμνάσια ή Γενικά Λύκεια που θα οριστούν από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τις τοπικές Επιτροπές Εξετάσεων θα συγκροτήσουν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους κλάδου ΠΕ04 και τα τοπικά παραρτήματα της Ε.Ε.Φ., όπου αυτά υπάρχουν.

  • Η εξεταστέα ύλη για την Α΄ Λυκείου θα είναι η διδακτέα ύλη της τάξης αυτής μαζί με την ύλη του Γυμνασίου, για τη Β΄ Λυκείου θα είναι η διδακτέα ύλη της Φυσικής Γενικής Παιδείας και της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών της τάξης αυτής, ενώ για την Γ΄ Λυκείου θα είναι η διδακτέα ύλη της Φυσικής Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης της τάξης αυτής.

  • Η εξεταστέα ύλη για την κάθε τάξη του Γυμνασίου θα είναι η διδακτέα ύλη της τάξης αυτής.

  • Συνιστάται στους μαθητές να έχουν μαζί τους υπολογιστή τσέπης, αλλά όχι κινητό τηλέφωνο του οποίου η κατοχή και χρήση απαγορεύεται σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.

  • Η πρώτη φάση θα διεξαχθεί το Σάββατο 07 Μαρτίου 2015, 9:30 π.μ. - 12:30 μ.μ, στα τοπικά εξεταστικά κέντρα, όπως περιγράφηκε παραπάνω.

  • Η δεύτερη φάση, στην οποία θα συμμετάσχουν οι μαθητές με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες της πρώτης φάσης, θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 Απριλίου 2015, 9:30 π.μ.- 12:30 μ.μ., στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο χώρο του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος (Ναβαρίνου 13α, Αθήνα).

  • Η εξεταστέα ύλη στη δεύτερη φάση θα είναι η διδακτέα ύλη Φυσικής Γενικής Παιδείας και της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών/Κατεύθυνσης της Α΄, της Β΄ και της Γ΄ Γενικού Λυκείου και τα θέματα θα είναι μεγαλύτερης δυσκολίας από εκείνα της πρώτης φάσης.

  • Οι πέντε πρώτοι μαθητές της δεύτερης φάσης (με την προϋπόθεση ότι θα είναι διαθέσιμοι για τη φάση της προετοιμασίας, όπως αυτή περιγράφεται ακολούθως) θα συγκροτήσουν την Εθνική Ομάδα (αυτοί ή οι κατά σειρά επιλαχόντες), η οποία θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην 46η Διεθνή Ολυμπιάδα Φυσικής 2015, στην πόλη Mumbaiτης Ινδίας (από 05 έως 12 Ιουλίου 2015).

Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί Φυσικής Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου

Ειδικά για τους μαθητές της Γ΄ Γενικού Λυκείου ο Διαγωνισμός θα διενεργηθεί σε δύο φάσεις:

Και στις δύο φάσεις του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής Γενικού Λυκείου 2015 οι μαθητές θα διαγωνιστούν -όπως και στο παρελθόν- τόσο σε θεωρητικά θέματα όσο και σε πειραματικό πρόβλημα, χωρίς τη λήψη μετρήσεων, αλλά με επεξεργασία πραγματικών πειραματικών δεδομένων. Σε όλους τους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Φυσικής Γενικού Λυκείου καταβάλλεται προσπάθεια προσέγγισης (στο πλαίσιο της σχολικής ύλης) των θεμάτων των Διεθνών Ολυμπιάδων Φυσικής, αλλά και επιχειρείται η δοκιμαστική εφαρμογή τέτοιων θεμάτων σε εξεταστικό περιβάλλον από τους Έλληνες μαθητές.

Οι πέντε μαθητές, που θα επιλεγούν μετά τη δεύτερη φάση για να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στην 46η Διεθνή Ολυμπιάδα Φυσικής 2015, θα προετοιμαστούν με εντατικό ρυθμό στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διάρκεια της προετοιμασίας είναι περίπου μία εβδομάδα (μεταξύ των Πανελλήνιων Εξετάσεων και των Διεθνών Ολυμπιάδων). Την προετοιμασία των μαθητών αναλαμβάνουν και πραγματοποιούν εθελοντικά οι υποψήφιοι διδάκτορες και μεταπτυχιακοί φοιτητές του Εργαστηρίου. Η πλήρης και αδιάλειπτη συμμετοχή των υποψηφίων στην προετοιμασία αυτή είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην Ολυμπιακή Ομάδα.


 


3ος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός στη μνήμη Καίτης Λασκαρίδη

Το «Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη» προκηρύσσει τον 3ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Πρωτόλειου Διηγήματος στη «Μνήμη Καίτης Λασκαρίδη».

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες όλων των τάξεων δημόσιων και ιδιωτικών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας. Η τελική προθεσμία υποβολής του έργου των μαθητών/τριών είναι η  Παρασκευή 29 Μαΐου 2015. Στους/στις 3 πρώτους διακριθέντες μαθητές/τριες Γυμνασίου και Λυκείου αντίστοιχα, θα απονεμηθούν χρηματικά έπαθλα σε ειδική τελετή στην οποία θα προσκληθούν οι συμμετέχοντες καθώς και εκπρόσωποι φορέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΒΡΑΒΕΙΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Α' Βραβείο 1.000 ?

Β΄Βραβείο 600 ?

Γ' Βραβείο 400 ?


ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Α' Βραβείο 1.500 ?

Β' Βραβείο 1.000 ?

Γ' Βραβείο 600 ?


Τα κείμενα, που θα κατατεθούν, πρέπει απαραιτήτως:

  • ·να είναι αδημοσίευτα
  • ·να μην υπερβαίνουν τις 2.500 λέξεις
  • να είναιδακτυλογραφημένα με γραμματοσειρά TimesNewRoman, μέγεθος στοιχείων 12 και διάστιχο 1.5
  • να αποσταλούν σε τέσσερα (4) αντίγραφα
  • να αποσταλούν και σε ηλεκτρονική μορφή (1 CD)


Σε ξεχωριστή σελίδα που θα προηγείται του κειμένου θα αναγράφονται τα στοιχεία:

  • ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
  • ΤΑΞΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ
  • Δ/ΝΣΗ & ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ, δηλαδή Δ/ΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΤΗΛΕΦΩΝΟ (σταθερό & κινητό) & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (e-mail)

 

 Στον φάκελο πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία του σχολείου ως αποστολέας.

 

Όσοι θα συμμετάσχουν θα υποβάλουν το έργο τους μέχρι και την 29η Μαϊου 2015 μέσω της Διεύθυνσης του σχολείου τους ή προσωπικά με τους παρακάτω τρόπους:

  

  • Ταχυδρομικώς, με σφραγίδα ΕΛΤΑ που θα αναγράφει την ημερομηνία αποστολής (έως και 29 Μαϊου 2015)

    ή

  • Στη Γραμματεία του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη» (έως και 29 Μαϊου 2015)

 

?ΙΔΡΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ?

Υπόψη κ. Μαριλένας Λασκαρίδου

Πραξιτέλους 169 & Μπουμπουλίνας

18535 Πειραιάς

 




Ο καιρός