Back To Top
Αφού δεν υπάρχουν δράκοι...
Ο ρόλος του σημερινού σχολείου είναι ιδιαίτερα απαιτητικός και γεμάτος πολυπλοκότητα, συγκρινόμενος δε με το παρελθόν αντικατοπτρίζει τις παιδαγωγικές, πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές αλλά και άλλες ανακατατάξεις, οι οποίες έχουν εμφανιστεί στην Παγκόσμια Κοινότητα σε αυτή την περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε.
Επισυνάπτονται τα αρχεία εργασίας των ομάδων ....take a look...
Αρχεία εργασίας.... Αφού δεν υπάρχουν δράκοι....
Η εκπαίδευση στον κινηματογράφο
Το τμήμα μας αυτή τη χρονιά ασχολήθηκε με το θέμα «η εκπαίδευση στον κινηματογράφο». Κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου χωριστήκαμε σε ομάδες, παρακολουθήσαμε ταινίες , ανταλλάξαμε κριτικές και κρατήσαμε σημειώσεις.
Οι ταινίες που παρακολουθήσαμε ήταν :
1. Ο κύκλος των χαμένων ποιητών.
2. Ασυμβίβαστη γενιά
3. Το κύμα
4. Τα παιδιά της χορωδίας
5. Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο.
Η πρώτη μας ομάδα ασχολήθηκε με το Εκπαιδευτικό Σύστημα.
Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με το ρόλο του Διευθυντή.
Η τρίτη ομάδα ασχολήθηκε με το ρόλο του Δασκάλου.
Η τέταρτη ομάδα ασχολήθηκε με τα σχολικά προβλήματα.
Η πέμπτη και τελευταία ομάδα ασχολήθηκε με τις σχολικές ποινές.
Η εργασία μας ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση ενός θεατρικού σκετς που ήταν μια διασκευασμένη από του μαθητές σκηνή από την ελληνική ταινία «το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο» και με την προβολή των αντίστοιχων powerpoints.
Επισυνάπτονται οι παρουσιάσεις των ομάδων
Διατροφή και Μεταλλαγμένα τρόφιμα
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, οι μαθητές του τμήματος Β2 μελετούν τις βλαβερές ουσίες που χρησιμοποιούνται στη σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, καλλυντικών και φαρμάκων καθώς και τις τροφές "χρυσάφι" για την υγεία.
Υπ. Καθηγήτρια: Θ. Τράμπας
Θέματα ερευνητικών εργασιών
που υλοποιούνται στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2013 - 2014
- Μαθηματικά και Τέχνη (για περισσότερα...)
- Διατροφή και μεταλλαγμένα τρόφιμα (για περισσότερα...)
- Η Εκπαίδευση στον Κινηματογράφο (για περισσότερα...)
- Αφού δεν υπάρχουν δράκοι... (για περισσότερα...)
- Για γέλια και για... κλάματα... (για περισσότερα...)
Μαθηματικά και Τέχνη
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, οι μαθητές του τμήματος Β3 διερευνούν / ανακαλύπτουν τη σχέση των Μαθηματικών με την Τέχνη.
Υπ. Καθηγήτρια: Μ. Πουλούδη
Ερευνητικές εργασίες (υλικό, παρουσιάσεις, κ.λ.π.)
Αν θέλετε να δείτε τις εργασίες και τις παρουσιάσεις των ομάδων,
κάντε κλικ στην έκθεση ή την παρουσίαση της ομάδας / υποθέματος που σας ενδιαφέρει
Ποίηση και Μαθηματικά από την ομάδα Εντελβάις
- Εκθεση
Μουσική, χορός και Μαθηματικά από την ομάδα Παρά τρία συν ένα
- Εκθεση
Ζωγραφική και Μαθηματικά
- Εκθεση
από τα παιδιά του Β3
GeoGebra & Art
Το πρόγραμμα GeoGebra είναι ένα ελεύθερο λογισμικό ανοικτού κώδικα και συνδυάζει Άλγεβρα και Γεωμετρία.
Επίσκεψη στο Μουσείο Ηρακλειδών
Στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας (θέμα: "Μαθηματικά και Τέχνη"), το τμήμα Β3 επισκέφθηκε την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου το Μουσείο Ηρακλειδών, όπου παρακολούθησε το πρόγραμμα «Τ έ χ ν η κ α ι Μ α θ η μ α τ ι κ ά».
Οι μαθητές αρχικά ξεναγήθηκαν στην μόνιμη έκθεση έργων των V. Vasarely και M.C. Escher, ενώ στη συνέχεια παρακολούθηκαν βιωματικό εργαστήριο με θέμα "Οι οφθαλμαπάτες της τέχνης & τα παράδοξα της λογικής" όπου ανέλυσαν μαθηματικά τη γραμμική προοπτική, ενώ κατανόησαν μέσα από δραστηριότητες το ρόλο του σημείου φυγής.
Στη διάρκεια της επίσκεψης και μέσα από διάλογο και προβληματισμό πάνω στα ζωγραφικά έργα που αναλύθηκαν, οι μαθητές γνώρισαν το "πλαστικό αλφάβητο" του Vasarely, τα "ανέφικτα αντικείμενα" (όπως το τρίγωνο Penrose και ο κύβος του Necker) που αξιοποίησε ο Escher για να δημιουργήσει οφθαλματές, την έκφραση της έννοιας του "απείρου", του "ορίου" και του "απειροστού" όπως εκφράζονται στη ζωγραφική του Escher, τεχνικές ζωγραφικής όπως η μεταξοτυπία, αλλά και κινήματα όπως η σχολή Bauhaus.
Μέσα από μια διαδρομή στην αλληλεπίδραση αυτών των δύο τομέων σκέψης και έκφρασης (Μαθηματικά και Τέχνη) οι μαθητές ήρθαν με αβίαστο τρόπο σε επαφή με σημαντικές μαθηματικές έννοιες αλλά γνώρισαν και καλλιτέχνες το έργο και η συμβολή των οποίων τους ήταν άγνωστα. Η επίσκεψη αξιολογήθηκε από τα παιδιά ως πολύ ενδιαφέρουσα, η μέρα ήταν πολύ όμορφη και η διάθεση όλων σε όλη τη διάρκεια της επίσκεψης εξαιρετική!
Συνοδοί καθηγητές: Μ. Πουλούδη, Μ. Τσιώλη, Κ. Κοφινάς
από τα παιδιά του Β3