Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Σχ. χρονιά 2023-24

Εγγραφές

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3α) και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3β), και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα συμπληρώσει το πεδίο 3α στην Υπεύθυνη Δήλωση, καθώς θα πρέπει στο συγκεκριμένο πεδίο να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
  • Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο δηλώσεις). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα mφοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  • Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
  • Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Για την εγγραφή μαθητή/τριας σε Γενικό Λύκειο οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται, προκειμένου να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, να υποβάλουν τα παρακάτω δικαιολογητικά μέχρι την έναρξη των μαθημάτων:

- Απολυτήριο Γυμνασίου (για την Α΄τάξη – Στέλνεται υπηρεσιακά από το Γυμνάσιο)

- Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 (Α΄ 75),του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας ή του/της ιδίου/ας αν είναι ενήλικος/η, στην οποία θα δηλώνονται:

αα) Η νόμιμη άσκηση της κηδεμονίας σύμφωνα με το άρθρο 13, αν ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η, εκτός εάν έχει ήδη υποβάλει δήλωση κηδεμονίας κατά την εγγραφή του/της μαθητή/τριας τον Ιούνιο.

ββ) Η αποδοχή της ηλεκτρονικής ενημέρωσης για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/της μαθητή/τριας, καθώς και η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ο αριθμός του τηλεφώνου στο οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS). Στην περίπτωση διάσπασης της συμβίωσης, είτε αυτή έχει συντελεσθεί με γάμο ή με σύμφωνο συμβίωσης των κηδεμόνων θα πρέπει να υποβάλλονται δύο υπεύθυνες δηλώσεις με τα προσωπικά τους στοιχεία.

γγ) Ότι ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σχολείο/σχολή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑ.Λ. ή σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή σε Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) ή αντίστοιχων σχολείων/σχολών/εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού

δδ) Ότι ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν είναι κάτοχος Απολυτηρίου Λυκείου.

(Θα βρείτε συνημμένη την υπεύθυνη δήλωση σε μορφή .pdf και .doc)

- Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας του/της μαθητή/τριαςή Πιστοποιητικό του Δήμου/Δημοτικής Ενότητας στα Μητρώα του οποίου είναι εγγεγραμμένος/η ο/η μαθητής/τρια, εφόσον δεν έχει δελτίο αστυνομικής ταυτότητας. Στην περίπτωση αυτή, το Πιστοποιητικό αναζητείται αυτεπάγγελτα από το σχολείο.

Για τους/ τις μαθητές/τριες, που δεν είναι εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Δήμου/Δημοτικής Ενότητας της χώρας, πρέπει να κατατίθεται στη σχολική μονάδα θεωρημένο και επίσημα μεταφρασμένο Πιστοποιητικό από τη χώρα τους.

(για την A΄τάξη και για όσους δεν έχουν φέρει κατά το προηγούμενο σχολικό έτος ή έχουν αλλάξει ταυτότητα ή στοιχεία ταυτότητας, όπως το δήμο εγγραφής)

Για την παρακολούθηση του μαθήματος της Γυμναστικής είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ). (Θα βρείτε συνημμένο σε μορφή .pdf το έγγραφο ΑΔΥΜ).

Ενημέρωση για την «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021 – 2022.

Έως και την Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021 και ώρα 23.59, όσες/-ες μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. -Π.ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2021 – 2022, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr,

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio , συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:

το e-mail του κηδεμόνα,

το μητρώνυμο του κηδεμόνα,

Το σχολείο τελευταίας φοίτησης, καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης

Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται σε πρόσφατο έλεγχο προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)

Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας

Από ποιον/α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση

Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μαθητή/τριας

Για τα ΓΕ.Λ.:

  • Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.
  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  • Επιλογή ξένης γλώσσας (Α΄ Λυκείου)
  • Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)

Για τα ΕΠΑ.Λ.:

  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  • Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
  • Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.

Για τα Π.ΕΠΑ.Λ.:

  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  • Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ. δηλώνοντας απαραίτητα το Π.ΕΠΑ.Λ. ως πρώτη επιλογή.

Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο ΠΣ myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που επιθυμεί να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση.

Διαβάστε περισσότερα: Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για το σχ. έτος 2021-22

Χωροταξική κατανομή αποφοίτων Δημοσίων και Ιδιωτικών Γυμνασίων Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας προς το 1ο Λύκειο Κερατσινίου αρμοδιότητας Δ.Δ.Ε. Πειραιά, για το σχολικό έτος 2021-22

Στο 1ο ΓΕΛ Κερατσινίου εγγράφονται όσοι απόφοιτοι Γυμνασίων έχουν διεύθυνση κατοικίας εντός της περιοχής που οριοθετείται από τις ακόλουθες οδούς:

Λεωφ. Σχιστού Σκαραμαγκά έως τέρμα Γκιώνας, νοητή γραμμή έως Παν.Βλαχάκου, νοητή γραμμή έως τέρμα Πολυκράτους, Πολυκράτους, Υψηλάντου, Αχιλλέως, Γρ. Λαμπράκη, Οικονόμου, Ταϋγέτου, Ξενοφώντος, Λεωφ.Σαλαμίνος, Κουντουριώτου, Λεωφ. Δημοκρατίας, Γρ. Λαμπράκη, Λεωφ. Σχιστού Σκαραμαγκά.

Οι απόφοιτοι των Γυμνασίων που έχουν αδελφό-ή στην 1η ή 2η τάξη ΓΕΛ εγγράφονται στο ίδιο Γενικό Λύκειο με αυτό του αδελφού-ής α ν ε ξ α ρ τ ή τ ω ς διεύθυνσης κατοικίας, συνεπώς δε συμπεριλαμβάνονται στον ανωτέρω χωροταξικό σχεδιασμό.

Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

για την προετοιμασία της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α, Β, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22, παρακαλείστε, προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία:

-του κηδεμόνα e-εγγραφές,

-την ακριβή ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας και

-τη διεύθυνση κατοικίας του/της (οδός, αριθμός, δήμος, ταχυδρομικός κώδικας).

Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο με κάθε πρόσφορο τρόπο (επισυνάπτεται υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης).

Σας ενημερώνουμε πως

-      Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια.

-      Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.

-      Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.

-      Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.

Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης ο έτερος κηδεμόνας, αν υφίσταται, πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται. Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.